Siema, Sprzedajesz coś przez telefon? Przyjmujesz zgłoszenia od klientów? Pracujesz w dużym Call Center lub małym dziale telefonicznej obsługi klienta?
Każdy z nas ma potrzebę bycia wysłuchanym, klient w szczególności. W natłoku obowiązków, zalaniu projektami, tempem życia oraz współczesnym tempie sprzedaży zapominamy, jak ważne jest słuchanie. Kiedy byłem świeży w sprzedaży uważałem, że sprzedaję dużo, bo dużo gadam. Twierdziłem wówczas, że sprzedaje się gadaniem, a dobry sprzedawca to obowiązkowo musi „mieć gadane”. Z czasem, gdy zacząłem nabierać coraz więcej doświadczenia w zawodzie sprzedawcy odkryłem, że sprzedawałem dużo, kiedy
„Po najlepszym marketingu nie widać, że jest marketingiem” Tom Fishburne Harvey Nichols to sieć brytyjskich sklepów, których wystawy są nie tylko ekspozycją produktów. To wydarzenia z pogranicza świata sztuki i marketingu na najwyższym poziomie. Zaskakują swoją niepowtarzalnością, scenicznym ujęciem, estetyką, a także nietuzinkowym spojrzeniem na produkt. Nic więc dziwnego, iż wielu marketingowców (i nie tylko) postrzega markę, jako lidera w kwestii Visual Merchandisingu. Sama jestem pełna zachwytu patrząc na unikatowe ekspozycje,
Badania przeprowadzone przez firmę Huthwaite wskazują, że stosowanie technik finalizacji sprzedaży przez sprzedawców oferujących produkty o niewielkiej wartości zwiększa ich efektywność, a klienci kupują więcej.
„Wszystko można robić lepiej, niż robi się dzisiaj…” – Henry Ford W rekrutacji rozwój nowych technologii to trend, który coraz silniej wpływa na rynek pracy.