Szkolenia marketingowe


marketing

Marketing 3.0

marketing

Marketing 3.0 to odpowiedź na zmiany w sprzedaży w XXI wieku, gdzie wszystko poza formą musi zaspakajać ludzką potrzebę kreowania świata, idealizmu, wiary i integracji z globalnymi społecznościami. To era nakierowania na wartości, takie jak uczciwe współzawodnictwo, dbałość o interesy inwestorów i klientów, wspieranie innych, dobre relacje, życie w zgodzie ze środowiskiem naturalnym, etyczne podejście do biznesu, zrównoważony rozwój, zaufanie i wzajemny szacunek oraz ulepszanie świata. To szkolenie jest inspiracją do skutecznego kreowania produktów i usług.

Branding i Public Relations

marketing

Istotne techniki marketingowe komponują i utrwalają pozytywny wizerunek i świadomość konkretnej marki. Tym samym są elementem budowania kontaktów firmy z otoczeniem i pomagają kształtować koncepcję oraz spójność działań marketingowych, tak żeby były one jak najbardziej trafne i skuteczne dla tworzenia mocnej marki firmy, produktu i usługi. Szkolenie jest nastawione na pozyskanie przez uczestników umiejętności konstruowania trwałego, pozytywnego wizerunku firmy w kontekście strategii public relations firmy.

Social media w marketingu

marketing

Potężna siła, która tkwi w social media daje szansę na mocne wykorzystanie jej zasobów w budowaniu efektywnej komunikacji i promocji firmy oraz marki. Interaktywność tego narzędzia i jego dynamika zmian, wymaga wprawy i znajomości tajników, dzięki którym ten rodzaj aranżowania wpływu na grupę docelową firmy i produktu może przynieść jeszcze lepsze rezultaty. Łączymy public relations z social media w najlepszym wydaniu i pomagamy zarządzać społecznościami Facebook’a, Goldenline, LinkedIn,Twitter’a i innych.

Merchandising

marketing

Wzrost sprzedaży osiągamy między innymi za pomocą dobrze wykorzystanych technik i reguł. To narzędzia psychologii społecznej, dzięki którym formułujemy pożądane skojarzenia, zainteresowanie, potrzeby klientów, zwiększając poczucie wartości produktu. Szkolenie daje możliwość zdobycia praktycznej wiedzy jak korzystać z najefektywniejszych i sprawdzonych w najlepszych sieciach detalicznych metod merchadisingu, w sposób atrakcyjny i najbardziej przekonujący, z zachowaniem wartości firmy oraz szacunkiem dla klienta.