Publikacje


publikacje-wycen-swoj-czas
publikacje-nie-chcesz-pracowac

Nowości

Coaching i mentoring biznesowy dla bystrzaków. Wydanie II

Coaching i mentoring biznesowy dla ...

Autor: Marie Taylor, Steve Crabb

W prostocie tkwi siła Dopasuj program coachingowy i mentoringowy do swoich potrzeb Zmień siebie oraz swój zespół Skorzystaj ze wskazówek i strategii w bonusowych materiałach wideo dostępnych online Podnieś morale i popraw wyniki finansowe Każda generacja - czy to powojenne pokolenie ...

47.20 zł (-11.80zł)
kup teraz
Ekonomia dla bystrzaków. Wydanie III

Ekonomia dla bystrzaków. Wydanie III

Autor: Sean Masaki Flynn

W prostocie tkwi siła Dowiedz się więcej o dobrych rynkach, złym monopolu i inflacji Zrozum, skąd biorą się deficyt budżetowy i zyski z handlu Poznaj naukę o dobrobycie i rozkwicie gospodarczym W tej książce znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz, aby zrozumieć naszą szybko rozwijającą się ...

44.90 zł
kup teraz
Coaching i mentoring biznesowy dla bystrzaków. Wydanie II

Coaching i mentoring biznesowy dla ...

Autor: Marie Taylor, Steve Crabb

W prostocie tkwi siła Dopasuj program coachingowy i mentoringowy do swoich potrzeb Zmień siebie oraz swój zespół Skorzystaj ze wskazówek i strategii w bonusowych materiałach wideo dostępnych online Podnieś morale i popraw wyniki finansowe Każda generacja - czy to powojenne pokolenie ...

59.00 zł
kup teraz
Jak wieść wspaniałe życie i cieszyć się każdym dniem

Jak wieść wspaniałe życie i cieszyć się ...

Autor: Dale Carnegie

Być może znasz osoby, którym się zawsze wiedzie. Są szczęśliwe, żyją dostatnio, realizują się w pracy, która jest ich pasją, a do tego są otoczone przyjaźnią i życzliwością. Wydaje się, że na loterii życia wygrywają los za losem. Jeśli nie zaliczasz się do tych szczęśliwców i ...

37.00 zł
kup teraz

Bestsellery

Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactwo

Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się ...

Autor: Brian Tracy

Sprawdzone sposoby, dzięki którym podwoisz i potroisz swoje dochody! Wielu ludzi zadaje sobie pytanie, dlaczego niektórzy odnoszą większe sukcesy niż inni. Jeśli zamiast szukać prawdziwej odpowiedzi, wolisz zadowolić się czymś w rodzaju "świat nie jest sprawiedliwy" albo "tylko ...

39.90 zł
kup teraz
Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. Wydanie 2 rozszerzone

Magia słów. Jak pisać teksty, które ...

Autor: Joanna Wrycza-Bekier

By odpowiednie dać rzeczy słowo W języku angielskim słowo writer rozumie się bardzo szeroko - oznacza właściwie każdego, kto pisze. W języku polskim jedynie autorzy literatury beletrystycznej mają prawo używać zaszczytnego miana pisarza. Czy to znaczy, że dziennikarz jest zwolniony z obowiązku tworzenia ...

37.00 zł
kup teraz
Błękitny umysł. Myśl na odwrót, działaj na opak, poznaj nieznane!

Błękitny umysł. Myśl na odwrót, działaj ...

Autor: Klaudia Pingot

Koncepcja błękitnego umysłu, której poświęcona jest ta książka, zachęca do widzenia świata na odwrót, motywuje do odwrócenia zasad do góry nogami. To książka, która zawiera wiele opowieści, anegdot i przykładów. Opiera się na badaniach naukowych, choć jednocześnie ...

49.00 zł
kup teraz
Stoicyzm na każdy dzień roku. 366 medytacji na temat mądrości, wytrwałości i sztuki życia

Stoicyzm na każdy dzień roku. 366 medytacji ...

Autor: Ryan Holiday, Stephen Hanselman

Na podstawie pism Seneki, Epikteta i Marka Aureliusza Antyczna mądrość w służbie codzienności. Wszyscy jesteśmy zabiegani i zestresowani. Wszyscy szukamy rozwiązania naszego codziennego problemu: jak zachować spokój w dynamicznie zmieniającym się świecie? Czasem można pogubić się wśród porad ...

39.90 zł
kup teraz
Osobista reputacja. Jak budować markę w dobrym stylu

Osobista reputacja. Jak budować markę w ...

Autor: Ewa Wilmanowicz

Listen to "RODK #047 Ewa Wilmanowicz - Marka i reputacja osobista" on Spreaker. Ty - brand klasy premium Reputacja to rezultat tego, kim jesteś i co osiągnąłeś. Suma wszystkich decyzji podejmowanych od początku kariery aż do dzisiaj. Nawet tej, czy kupić tę książkę. Dobre decyzje przynoszą dobre ...

39.90 zł
kup teraz
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting

Jak pisać, żeby chcieli czytać (i ...

Autor: Artur Jabłoński

Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ...

34.90 zł
kup teraz
Poradnik design thinking - czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie

Poradnik design thinking - czyli jak ...

Autor: Beata Michalska-Dominiak, Piotr Grocholiński

Design thinking to metoda praktykowana z powodzeniem od dobrych kilkudziesięciu lat. Stosują ją światowi giganci, jak Apple czy Google. Definiowana jest jako podejście, sposób myślenia czy - jak kto woli - filozofia, w której proponowanie nowych rozwiązań zostaje poprzedzone gruntownym poznaniem i ...

39.90 zł
kup teraz
Zespół wygrany czy przegrany? W co grają ludzie w firmach

Zespół wygrany czy przegrany? W co grają ...

Autor: Joanna Malinowska-Parzydło

Joanna Malinowska-Parzydło w Onet Rano. #WIEM >> Oglądaj! Ciemna czy jasna strona zarządzania? Zmień reguły gry! Marzysz o przełożonym, który zbuduje u Ciebie autorytet i zapyta ludzkim głosem o życie w pracy, a nie tylko o błędy i kejpiaje? Chcesz być wiarygodnym liderem, za którym ...

39.90 zł
kup teraz
Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi

Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer ...

Autor: Zyta Machnicka

Autentyczny employer branding, na który stać Cię już dziś Firmy inwestują potężne środki w reklamę i marketing, ale z jakiegoś powodu zbyt mało uwagi poświęcają komunikacji z pracownikami i kandydatami do pracy. Albo robią to nieudolnie, udając na rynku kogoś, kim nie są. W efekcie, zamiast ...

49.41 zł (-5.49zł)
kup teraz
Zaczynaj od DLACZEGO. Jak wielcy liderzy inspirują innych do działania

Zaczynaj od DLACZEGO. Jak wielcy liderzy ...

Autor: Simon Sinek

Zrób to inaczej niż inni Każdy człowiek i każda organizacja mogą wyjaśnić, CO robią. Niektórzy z nas potrafią pokazać, CZYM różnią się od innych. Jednak tylko nieliczni są w stanie jasno wyartykułować, DLACZEGO robią to, co robią. DLACZEGO nie ma nic wspólnego z finansami i ...

39.90 zł
kup teraz