Nowości

Historie florenckie. Od czasów ...
Autor: Niccolo Machiavelli
Aby przewidzieć przyszłość, należy poznać przeszłość, ponieważ wszystko, co na świecie się dzieje, ma swój odpowiednik w minionych czasach Niccolo Machiavelli Machiavelli został surowo oceniony przez potomnych. Jego Księcia okrzyknięto podręcznikiem dla amoralnych tyranów, ale przecież ...

Jak pokochać siebie. Przewodnik po ...
Autor: Dagmara Gmitrzak
Oto Twoja najważniejsza życiowa relacja. Zadbaj o nią! Może już to słyszałaś: tyle jesteś w stanie dać z siebie innym, ile masz wewnętrznych zasobów. I odwrotnie ... jeżeli ich nie posiadasz, nie masz się czym podzielić. Dlaczego miałabyś być dla innych życzliwa, cierpliwa i wyrozumiała, jeśli ...

Efektywne zarządzanie czasem dla ...
Autor: Dirk Zeller
Zastosuj skuteczne metody zarządzania czasem i zmień swoje życie na lepsze Czy masz wrażenie, że wciąż brakuje Ci czasu i nie możesz z niczym zdążyć? Ten prosty i zrozumiały poradnik pomoże Ci zmienić Twój dzień w pracy — a także całe Twoje życie. Jest pełen praktycznych wskazówek ...

Autor: Dariusz Puzyrkiewicz
Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ... jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do ...
Bestsellery

Kompetentny Scrum Master. Przewodnik po ...
Autor: Kate Hobler
Poradnik dla wszystkich, którym słowo Scrum nie powinno być obce Kate Hobler, autorka książki, jest przedsiębiorczynią, trenerką i konsultantką. Przez wiele lat swojej kariery zawodowej była Scrum Masterką, Agile Coachem, Product Ownerką i liderką zwinnej organizacji. Tematykę związaną ze zwinnymi ...

Błękitny umysł. Myśl na odwrót, działaj ...
Autor: Klaudia Pingot
Koncepcja błękitnego umysłu, której poświęcona jest ta książka, zachęca do widzenia świata na odwrót, motywuje do odwrócenia zasad do góry nogami. To książka, która zawiera wiele opowieści, anegdot i przykładów. Opiera się na badaniach naukowych, choć jednocześnie ...

Autor: Dariusz Puzyrkiewicz
Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ... jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do ...

Get Smart! Myśl i postępuj jak najbogatsi ...
Autor: Brian Tracy
Get Smart! Metoda GOSPA - myślenie nastawione na sukces -> PRZECZYTAJ Eksperci zajmujący się badaniem mózgu twierdzą, że miliardy neuronów, które każdy ma w głowie, tworzą razem potężny superkomputer o niewyobrażalnych możliwościach. Niestety, przeważająca większość ludzi używa ...

KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności. ...
Autor: Bernard Marr
Kluczowe wskaźniki efektywności, czyli KPI, można porównać do instrumentów nawigacyjnych. Pozwalają bowiem uzyskać wiedzę, czy przedsiębiorstwo radzi sobie dobrze, czy też zmierza ku katastrofie. Prawidłowo dobrany zestaw mierników ułatwia przewidywanie zagrożeń i podjęcie koniecznej ...

Employer branding. Praktyczny podręcznik
Autor: Edyta Sander, Mateusz Jabłonowski
Wartościowy pracownik ... jak go znaleźć, zaprosić do współpracy, zatrudnić i zatrzymać w organizacji? Podstawowe założenie tej książki jest bardzo proste: jej autorzy chcą Ci dostarczyć maksimum wiedzy, praktycznych porad i wskazówek. Dzięki nim będziesz w stanie nie tylko uruchomić ...

Przemiana Feniksa. 12 cech ludzi sukcesu, ...
Autor: Brian Tracy
Czujesz, że zamiast się rozwijać, stoisz w miejscu? Brakuje Ci celu, nie wiesz, dokąd zmierzasz, i co gorsza, nie masz ochoty tego zmienić? Jeśli tak, książka Briana Tracy'ego jest właśnie dla Ciebie - dzięki niej odrodzisz się niczym Feniks z popiołów! Jeden z najbardziej rozpoznawalnych i ...

Uwięzieni w słowach rodziców. Jak uwolnić ...
Autor: Agnieszka Kozak, Jacek Wasilewski
Słowa, które niszczą. Słowa, które budują Sekielski Brothers Studio: Farbowanie życia - rozmowa Autorów z Małgorzatą Serafin Od początku swojego życia funkcjonujemy wśród słów. To one nas stwarzają i kształtują, kiedy jesteśmy małymi i większymi dziećmi - istotami ...

Dogadać się z innymi, czyli Porozumienie ...
Autor: Joanna Berendt, Agnieszka Kozak
By poczuć radość w poniedziałkowy poranek... Wyobraź sobie firmę wolną od krzyku, konfliktów, wzajemnego punktowania i obgadywania za plecami. Wyobraź sobie środowisko pracy bez kompleksów, bez zagrożenia, przyjazne miejsce, gdzie Ty i ludzie wokół macie poczucie sensu i własnej ...

Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w ...
Autor: Justyna Bakalarska-Stankiewicz
Przewodnik i zeszyt ćwiczeń Podobno obraz jest wart więcej niż tysiąc słów. A ile mogą być dla Ciebie warte odpowiednio dobrane słowa? Zdarzyło Ci się kiedyś zabłądzić? Zagubić się w labiryncie uliczek, przemierzać kilka razy tę samą trasę, bezskutecznie próbować dojść do celu? ...