Publikacje


publikacje-wycen-swoj-czas
publikacje-nie-chcesz-pracowac

Nowości

Mistrz sprzedaży w czasach kryzysu

Mistrz sprzedaży w czasach kryzysu

Autor: Arkadiusz Bednarski

Zagrożenie, a może szansa? To zależy od Ciebie! Kryzys to czas, w którym wiele podmiotów gospodarczych i wielu klientów przeżywa trudne chwile. Niedostatki wolnych środków, niepewność przyszłości, niespodziewane zmiany przepisów, wydarzenia na świecie i w kraju, na ...

39.90 zł
kup teraz
DoSłownie. Rzecz o porozumiewaniu się

DoSłownie. Rzecz o porozumiewaniu się

Autor: Magdalena Trus-Urbańska

Porozmawiajmy o porozumiewaniu się Ta książka nie jest poradnikiem psychologicznym, choć została napisana przez psycholożkę. Nie jest także instruktażem, z którego dowiecie się, jak żyć. Stanowi za to swoiste źródło inspiracji. Autorka, zainspirowana wyborem cytatów, od których ...

15.92 zł (-3.98zł)
kup teraz
Doskonalenie Scruma. Przewodnik dla praktyków. O wyzwaniach, korzyściach i zwinnych zespołach

Doskonalenie Scruma. Przewodnik dla ...

Autor: Stephanie Ockerman, Simon Reindl

Wszędzie można się natknąć na brak profesjonalizmu. W projektach, które wymykają się spod kontroli, kosztują krocie, a nie przynoszą żadnych korzyści. W blokowaniu cennych pracowników, którzy latami nie dostają szansy rozwoju, co podważa ich zaufanie do firmy i szkodzi relacjom w ...

19.95 zł (-19.95zł)
kup teraz
Doskonalenie Scruma. Przewodnik dla praktyków. O wyzwaniach, korzyściach i zwinnych zespołach

Doskonalenie Scruma. Przewodnik dla ...

Autor: Stephanie Ockerman, Simon Reindl

Wszędzie można się natknąć na brak profesjonalizmu. W projektach, które wymykają się spod kontroli, kosztują krocie, a nie przynoszą żadnych korzyści. W blokowaniu cennych pracowników, którzy latami nie dostają szansy rozwoju, co podważa ich zaufanie do firmy i szkodzi relacjom w ...

25.93 zł (-13.97zł)
kup teraz

Bestsellery

Księga Adsów. Twój przewodnik po dżungli social mediów

Księga Adsów. Twój przewodnik po dżungli ...

Autor: Franciszek Georgiew

Firma w sieci Facebooka, LinkedIna i Snapchata... ... oraz innych mediów społecznościowych. Promowanie swojej biznesowej aktywności w sieci wygląda dziś zupełnie inaczej, niż dziesięć, a nawet pięć lat temu. W każdym razie - wyglądać powinno. Dawno, dawno temu, w czasach, gdy królowały ...

31.85 zł (-17.15zł)
kup teraz
Błękitny umysł. Myśl na odwrót, działaj na opak, poznaj nieznane!

Błękitny umysł. Myśl na odwrót, działaj ...

Autor: Klaudia Pingot

Koncepcja błękitnego umysłu, której poświęcona jest ta książka, zachęca do widzenia świata na odwrót, motywuje do odwrócenia zasad do góry nogami. To książka, która zawiera wiele opowieści, anegdot i przykładów. Opiera się na badaniach naukowych, choć jednocześnie ...

31.85 zł (-17.15zł)
kup teraz
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki

Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś ...

Autor: Paweł Tkaczyk

Zero teorii Sama praktyka Polski autor w polskich realiach Najbardziej aktualna wiedza Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia. Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego większość potencjalnie ...

25.35 zł (-13.65zł)
kup teraz
SISU. Wzmocnij hart ducha i odporność psychiczną

SISU. Wzmocnij hart ducha i odporność ...

Autor: Szymon Kudła

Sisu to unikalne, nieprzetłumaczalne fińskie słowo, oznaczające siłę w obliczu wyzwań oraz wewnętrzny ogień. Sisu to także odporność, siła woli, hart ducha, odwaga i determinacja w dążeniu do określonego celu pomimo przeciwności losu lub barier fizycznych. W zwariowanym, niepewnym otoczeniu biznesowym ...

25.35 zł (-13.65zł)
kup teraz
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting

Jak pisać, żeby chcieli czytać (i ...

Autor: Artur Jabłoński

Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ...

22.68 zł (-12.22zł)
kup teraz
Miej wyje**ne, będzie Ci dane. O trudnej sztuce odpuszczania

Miej wyje**ne, będzie Ci dane. O trudnej ...

Autor: dr Katarzyna Czyż

Przepracowanie, zmęczenie, niedospanie, permanentny stres. Znasz te stany? No, dalej, ruszaj spełniać oczekiwania! Dzień po dniu pracuj nad sobą, stawaj się coraz bardziej idealną szefową, menedżerką, pracowniczką, żoną, matką, kochanką, sprzątaczką, praczką. Już, teraz, wykaż się, świat chce, byś ...

25.93 zł (-13.97zł)
kup teraz
Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactwo

Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się ...

Autor: Brian Tracy

Sprawdzone sposoby, dzięki którym podwoisz i potroisz swoje dochody! Wielu ludzi zadaje sobie pytanie, dlaczego niektórzy odnoszą większe sukcesy niż inni. Jeśli zamiast szukać prawdziwej odpowiedzi, wolisz zadowolić się czymś w rodzaju "świat nie jest sprawiedliwy" albo "tylko ...

25.93 zł (-13.97zł)
kup teraz
Sztuka projektowania tekstów. Jak tworzyć treści, które podbiją internet

Sztuka projektowania tekstów. Jak tworzyć ...

Autor: Ewa Szczepaniak

Naucz się zasad jak profesjonalista, aby móc je łamać jak artysta Pablo Picasso Dobrych tekstów się nie pisze. Dobre teksty się projektuje. Najpierw trzeba zbudować solidną konstrukcję, a potem umiejętnie wypełnić ją treścią. Jeśli piszesz do internetu, w grę wchodzą dodatkowo wymagania ...

31.85 zł (-17.15zł)
kup teraz
Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone

Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone

Autor: Dariusz Puzyrkiewicz

Od recepcjonisty do copywriter’a >> PODCAST Na początku było słowo Rozróżniam trzy "tryby" pisania: dziennikarz, pisarz i copywriter. Tekst każdego z nich ma inną rolę do spełnienia - pisarz przekazuje emocje, dziennikarz fakty, a zadaniem tekstu napisanego przez copywritera jest ...

25.93 zł (-13.97zł)
kup teraz
GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych

GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier ...

Autor: Paweł Tkaczyk

Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)! Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, że do osiągnięcia tego celu motywuje Cię… Twój ...

39.00 zł
kup teraz