-
CUD w sprzedaży 16 - Jak sprzedawać słabe produkty
Zapewne sprzedajesz produkty, które nie do końca Ci pasują. Ale jak to zrobić, żeby sprzedawać produkty słabej jakości i takie, których sam w życiu byś nie kupił? Obejrzyj film i dowiedz się, jak to zrobić. -
CUD w sprzedaży 15 - Pusty dworzec a planowanie sprzedaży
-
CUD w sprzedaży 13 - Radosny sponsoring i inne wygibasy
Od lat działania sprzedażowe wspierane są działaniami marketingowymi. Na marketing wydaje się mnóstwo pieniędzy, a można wydać jeszcze pięć razy tyle. Tylko po co? Wystarczy dobrać działania do klientów i ich sposobu postrzegania świata oraz ich wartości, a efekt będzie o wiele lepszy. -
CUD w sprzedaży 12 - 4 pytania o potrzeby klienta
Jesteś handlowcem i potrzebujesz sztuczek sprzedażowych? No to zapisz sobie te 4 pytania, które otwierają Ci drogę do potrzeb każdego klienta.
Dzięki nim szybko ustalisz, co powinieneś zaoferować swojemu klientowi, aby był zadowolony. -
CUD w sprzedaży 11 - SPÓJNOŚĆ zamiast wciskania kitu
Jak to co myślimy o produktach i firmie, to co mówimy klientowi i to jak działamy wpływa na wyniki sprzedażowe? Czy wewnętrzna spójność pomaga w oferowaniu produktów? No i co to jest spójność? Bycie spójnym umożliwia uniknięcie mówienia klientowi tego, czego nie chciałbyś mu powiedzieć. Obejrzyj koniecznie. -
CUD w sprzedaży 10 - Sprzedaż jak ściana domu kultury w Kutnie
Podejmowanie standardowych działań w sprzedaży mści się utratą klientów. Konkurencja prześciga się w działaniach angażujących klientów, dających im nowe doznania, sprawiających, że są bogatsi o doświadczenia, czegoś się nauczyli, czy dowiedzieli. Rozdawania ulotek, rozdawanie plakatów i pokazywanie próbek produktów to mało. -
CUD w sprzedaży 9 - LOJALNOŚĆ? Walnijcie się w łeb!
Sprzedaż głównie opiera się na relacjach. Im bardziej jesteś lubiany, tym lepsze relacje możesz budować. Ale czy to wystarczy, aby Twoi klienci lojalnie kupowali zawsze od Ciebie, jeżeli inni oferują lepszą jakość, większe poczucie bezpieczeństwa lub niższą cenę? -
CUD w sprzedaży 8 - Dlaczego Rydzyk nie płaci handlowcom?
Dwoisz się i troisz, żeby wygenerować jeszcze większą sprzedaż. Jeździsz do klientów, dzwonisz do tych, których nie zdążyłeś odwiedzić. A inni tego nie robią i też mają wyniki. Uczmy się od najlepszych, jak zrobić, żeby nasze produkty i usługi same się sprzedawały i jak przy tym ograniczać koszty sprzedaży. Rydzyk nie płaci handlowcom, a stworzył ogromne imperium medialne, sprzedając wszystko, co tylko chciał. Jak to się robi? Obejrzyj film. -
CUD w sprzedaży 14 - RRSO i SRO - Ogarnijcie się!
Jakie pytania zadawać klientom, żeby nie stać się automatem sprzedażowym? Z przyzwyczajenia zadajemy pytania standardowe, które nawet nie ocierają się o relacje z klientem. Niestety wiedza pozyskana w ten sposób najczęściej nie daje nam żadnych możliwości argumentowania klientowi, dlaczego miałby skorzystać z naszych produktów, a nie iść do konkurencji. Codziennie przekonuję się, że to, że ktoś ma na wizytówce napisane "handlowiec" albo "doradca klienta" wcale nie oznacza, że potrafi sprzedawać. -
CUD w sprzedaży 5 - Konwersja 60%
Technologie coraz częściej pomagają właścicielom biznesu w śrubowaniu celów i kontrolowaniu wyników. Czasem da się je obejść, a czasem nie. Czy możliwe jest osiągnięcie konwersji na poziomie 60%? Okazuje się, że tak. -
CUD w sprzedaży 7 - Czego nie mówić klientowi
Ustalenie spójnej komunikacji z klientem jest jednym z podstawowych elementów zarządzania sprzedażą. Handlowcy muszą wiedzieć, jakie informacje i kiedy powinny dotrzeć do klientów, a jakie nie powinny. Zaplanowanie tego wcześniej może pomóc uniknąć wielu nieprzyjemności. -
CUD w sprzedaży 4 - Ta baba mnie wkurza!
Sprzedawcy często rozmawiają ze sobą w obecności klientów. Słyszałem kiedyś rozmowę, kiedy 2 kasjerki w sklepie jechały na swojego szefa, obrzucając go inwektywami, jednocześnie obsługując klientów i nabijając na kasę ich zakupy. Masakra.
Tutaj inna rozmowa w sklepie z pamiątkami. -
CUD w sprzedaży 6 - I po kliencie!
Jak stracić klienta jednym telefonem? To proste. Wystarczy, że wprowadzisz go w błąd. Poświęci swój czas i go straci, bo inna osoba z Twojej firmy udzieli mu innej informacji. Tak właśnie postąpił warsztat samochodowy, do którego już nie pojadę pomimo zadowolenia z wcześniejszej obsługi. -
CUD w sprzedaży 1 - Czas Unieść D...
Dziesiątki tysięcy sprzedawców i handlowców każdego dnia walczy o pozyskanie zamówień, zleceń, realizację celów i pieniądze. Walka toczy się na wielu frontach sprzedaży. Jedni robią to na miękko, inni twardo cisną na cyfrę. Jedni dopieszczają swoich stałych klientów, inni robią wszystko, aby pozyskać nowych. Część uczestniczy w szkoleniach handlowych, menedżerskich, uczą się kolejnych technik negocjacyjnych i tricków sprzedażowych, część bazuje na wiedzy, którą już posiada i myśli, że skoro od 15 lat ma wyniki, to może tak robić dalej. Niestety to nie zawsze działa.
CUD w sprzedaży to skrót, który wszyscy handlowcy powinni znać na pamięć, bo to jedna z najlepszych metod osiągania wyników w sprzedaży: CUD - Czas Unieść D...
Zapraszam do oglądania, komentowania i subskrybowania, bo im nas więcej, tym więcej wiedzy tutaj się znajdzie. Łukasz Kuciński -
CUD w sprzedaży 3 - Zaangażowanie a wyniki
Skoro bierzesz pieniądze za sprzedawanie, to dlaczego siedzisz i nie zainteresujesz się klientem? Nic nie kosztuje zaangażowanie, zwłaszcza że może dać ci konkretną kasę. Zamiast narzekać rusz swoje dupsko z krzesła. -
CUD w sprzedaży 2 - Jedni sprzedają, inni nie
W nadmorskim kurorcie kręci się mnóstwo klientów. Mimo to niektóre stoiska przymierają głodem, podczas gdy inne oddalone o 50 metrów rozkwitają. Jak to się dzieje? Posłuchaj. Łukasz Kuciński komentuje CUD w sprzedaży 🙂