Zespół


Łukasz Kuciński

Trener, Coach

Posiada wieloletnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach kierowniczych w firmach o zróżnicowanym profilu działania. W latach 2003 – 2011 Dyrektor Działu Nauczania Języków Obcych w Wydawnictwach Szkolnych i Pedagogicznych, gdzie dzięki alternatywnym metodom zwiększył sprzedaż swoich produktów o 740%. Współtwórca koncepcji CGT – Corporate Global Thinking – metody kreatywnego rozwiązywania problemów w przedsiębiorstwach. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z zakresu Zarządzania, Sprzedaży, Marketingu, ze szczególnym uwzględnieniem Efektywnych Strategii Komunikacyjnych opartych o analizę osobowości zawodowej, Innowacji w zarządzaniu oraz Marketingu 4.0. Twórca autorskiego programu studiów podyplomowych na kierunku Akademia Menedżera Sprzedaży oraz Zarządzanie Handlem Detalicznym w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu i w Bydgoszczy, Społecznej Akademii Nauk w Łodzi, wykładowca oraz koordynator bloku Marketing i Sprzedaż na Studiach MBA w Wyższej Szkole Bankowej w Bydgoszczy i Toruniu/Franklin University Columbus/Ohio. Członek Komisji Sędziowskiej w prestiżowym konkursie PNSA – Polish National Sales Awards dla wszystkich osób związanych zawodowo ze sprzedażą i zarządzaniem sprzedażą. Organizator wielu konferencji na temat sprzedaży i przedsiębiorczości w ramach programu Łódź Przedsiębiorcza oraz Kujawy Przedsiębiorcze. Prelegent i mówca na ogólnopolskich konferencjach z cyklu: Nowoczesne Techniki Sprzedaży.

      Tomasz Kuna

      Trener, coach

      Doświadczenie sprzedażowe i menedżerskie zdobywał w AEG Daimler Benz Industry, E. Wedel Frito-Lay oraz Goman Sp. z o.o, Danone i Reckitt Benckiser. Prowadził szkolenia dla Animex, Bayer, Curver, Dom Bank, Fiat, Graal, Jelfa, Kimberly Clark, Mamut, Mokate, Mueller, Polskie Młyny, Star Peck, Red Bull, Open Finance, Getin Nobel Bank, WSiP, Pako Lorente, Agroimpex. Certyfikowany Asesor i Administrator Ośrodków Oceny i Rozwoju ADC (Assessment and Development Center England). Ukończył Zarządzanie w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego w Warszawie. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z technik sprzedaży i wywierania wpływu oraz negocjacji, a także zarządzania działem sprzedaży.

          Szymon Kwiatkowski

          Trener

          Doświadczony trener, konsultant, autor strategii marketingowych dla firm świadczących usługi profesjonalne. Trener Akademii Menedżera Sprzedaży Usług Prawniczych. Na co dzień doradza kancelariom prawnym, podatkowym i ubezpieczycielom w zakresie marketingu i rozwoju biznesu. Absolwent prawa w Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego oraz Podyplomowych Studiów w Szkole Głównej Handlowej „Zarządzanie Projektami IT w Przedsiębiorstwie”. Jest autorem i wykładowcą w cyklu szkoleń dla branży prawniczej – PWSK – Prawnik w sieci klientów. Trener Akademii Menedżera Sprzedaży. Specjalizuje się w opracowywaniu innowacyjnych strategii marketingowych i biznesowych z wykorzystaniem narzędzi Business Model Generation dla średnich przedsiębiorstw świadczących usługi profesjonalne. Maratończyk.

              Marcin Przeworski

              trener, coach

              Przez ostatnie kilkanaście lat swoją karierę zawodową budował m.in. w największym koncernie paliwowym w Polsce efektywnie zarządzając kilkunastoma zespołami stacji paliw oraz pełniąc funkcję Trenera / Coacha. Efektywnie kierując zespołami w strukturze rozproszonej otrzymał liczne wyróżnienia i nagrody. Doświadczenie szkoleniowe szybko zdobył dzięki doskonałym umiejętnościom interpersonalnym oraz szerokimi kompetencjami w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Dla Marcina najważniejszą wartością w każdej organizacji jest człowiek. Człowiek, który posiada odpowiednią wiedzę, doświadczenie i chęci do wykonywanych obowiązków. Marcin na swoim koncie ma tysiące przeprowadzonych sesji szkoleniowych, coachingowych i mentoringowych, poparte wieloma sukcesami i satysfakcją uczestników.

                  Tomasz Zimmer

                  Trener, Coach

                  Wieloletnie doświadczenie zawodowe w biznesie zdobywał w firmach o zasięgu krajowym i ponadnarodowym takich jak INTUR KFS, TRAS TYCHY, Kujawska Fabryka Okien Sp. z o.o., REMES, NAVO PGD – dystrybutor Procter and Gamble, 3M, SC Johnson i inne, gdzie zajmował stanowiska menedżerskie średniego i najwyższego szczebla, kierując rozbudowanymi zespołami sprzedaży. W trakcie bogatej kariery zawodowej odbył wiele szkoleń, kursów i treningów z zakresu funkcjonowania działów handlowych a także samodzielnie wyszkolił dziesiątki handlowców, doskonaląc i rozwijając ich kompetencje sprzedażowe zarówno w sprzedaży bezpośredniej, jak i zorganizowanej.

                  Specjalizuje się w szkoleniach z dziedziny budowania skutecznych zespołów sprzedażowych, zarządzania działami sprzedaży, technik sprzedaży, negocjacji biznesowych, merchandisingu , motywacji, komunikacji i autoprezentacji.

                  Autoryzowany facylitator metody badań psychometrycznych Facet 5.

                  Jest wykładowcą na studiach podyplomowych w Wyższej Szkole Bankowej w Bydgoszczy, Toruniu, oraz Społecznej Akademii Nauk w Łodzi.

                  Doktorant nauk ekonomicznych na Wydziale Zarządzania, Nauk Społecznych i Informatyki Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej- praca doktorska z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi.

                  Master of Business Administration Franklin University Columbus, Ohio, USA wraz z Wyższą Szkołą Bankową w Toruniu, Wydział Zarządzania i Finansów w Bydgoszczy.

                      Anna Czuba

                      Trener

                      Posiada wieloletnie doświadczenie pedagogiczne i w zarządzaniu. Była m.in. akredytowanym doradcą edukacyjnym i dyrektorem Central European Regional Office of the University of Wolverhampton – biura regionalnego Uniwersytetu w Wolverhampton. Swoje kompetencje trenerskie doskonaliła w Akademii Trenera Biznesu w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu Motywacji, Komunikacji interpersonalnej, Komunikacji w biznesie, Asertywności, Zarządzania sobą w czasie, Autoprezentacji, Wystąpień publicznych, Team buildingu oraz Szkoleniach outdoorowych. Wszystkie z wymienionych szkoleń może też prowadzić w języku angielskim.

                          Iza Szczepańska

                          Trener

                          Doświadczenie zawodowe zdobywała najpierw jako rzecznik prasowy w polskim wojsku, za co otrzymała m.in. wyróżnienie Ministra Obrony Narodowej. Następnie przez wiele lat kierowała zespołami sprzedażowymi w międzynarodowej firmie telekomunikacyjnej. Obecnie związana jest z trade marketingiem i wiedzą o sprzedaży. Absolwentka Uniwersytetu Mikołaja Kopernika i Akademii Managera Sprzedaży na WSB oraz Franklin University z zakresu negocjacji w biznesie, posiada również dyplom z zakresu pedagogiki nauczycielskiej. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu Sprzedaży i Marketingu.

                              Patryk Jasiński

                              TRENER SPRZEDAŻY / COACH

                              Wieloletnie doświadczenie w obszarze szkoleń sprzedażowych, NEGOCJACYJNYCH jak i motywacyjnych, to w przypadku Patryka, wynik zdobywania umiejętności już od najmłodszych lat. Od początku swojej kariery zawodowej związany z największymi firmami. Patryk posiada nie tylko bogaty zasób wiedzy teoretycznej, ale także praktycznej, którą przekłada na konkretne wyniki i działania zmierzające do zwiększania zysków w każdym obszarze szeroko rozumianej sprzedaży.
                              Swoją przygodę ze szkoleniami zaczął w 2009 roku w firmie Play, by rozwinąć się także w obszarze mentoringu i treningu technik zamknięcia sprzedaży i samemu szkolić innych. Bezpośrednia praca z klientami Play, Orange, T-Mobile, Tauron, Netia, umożliwiła mu podejście do sprzedaży w sposób bardzo praktyczny, a zarazem pozwoliła spotkać się twarzą w twarz z problemami, z jakimi spotykają się handlowcy/sprzedawcy.
                              Obecnie prowadzi szkolenia autorskie jak i dedykowane dla firm m.in.: Druk Polska, Pravna.pl, Monitor Unijny, Orange. Obszary takie jak Sprzedaż, Techniki zamknięcia sprzedaży, Motywacja, Zarządzanie czasem, Wywieranie wpływu, Negocjacje, Obsługa klienta B2B oraz B2C, Budowanie relacji, Budowanie zespołów sprzedażowych.
                              Patryk to osoba o wielkiej charyzmie, którego celem życiowym jest „Być najlepszym w tym co robi i zawsze dawać z siebie 100% , chyba, że oddaje krew”.