Łukasz Kuciński

KOMUNIKACJA I CUD W SPRZEDAŻY – JAK MÓWIĆ, ŻEBY LUDZIE KUPOWALI

23 marca 2015
1 komentarz
11 743 wyświetleń

Od tysięcy już lat kupcy, sprzedawcy, akwizytorzy, przedstawiciele handlowi i doradcy starają się coraz lepiej komunikować ze swoimi klientami. Komunikacja w sprzedaży jest najważniejszym elementem wywierającym wpływ na klienta.

Komunikacja w biznesie

Biznes szkoleniowy kwitnie jak nigdy dotąd, bo to właśnie komunikacja odpowiada za sukcesy i porażki producentów i dostawców różnorakich produktów i usług. Znam wiele firm, które same sobie utrudniają sprzedaż. Ostatnio rozmawiałem z prezesem firmy produkującej wodę i napoje. Od lat walczą o wyjście poza zaczarowany krąg odbiorców i mimo możliwości produkcyjnych nie są w stanie marketingowo przekroczyć granicy komunikacyjnej z NIE-klientami.

Jak wiele nowoczesnych biznesów e-commerce’owych upada każdego dnia, bo ich twórcy nie wiedzieli, że poza sprawnie działającym narzędziem i oferowanymi produktami trzeba jeszcze wiedzieć, jak to wszystko sprzedać.

Wszędzie aż roi się od opisów z serii

SAMOCHÓD

Witam !!!
Sprzedam moje prywatne i bardzo zadbane auto Volkswagen Scirocco w wersji SPORT.
Silnik: 2.0 TSI moc 147 kW  / 200 kM
Skrzynia: DSG 6 biegowa z łopatkami przy kierownicy
Data produkcji: 200

samochod-blog

Historia samochodu:
Auto sprowadziłem osobiście z Niemiec w 2014 roku. Jestem jego pierwszym właścicielem w Polsce i drugim od nowości. W Niemczech auto miało tylko jednego właściciela.
Przebieg: 195 000 km – 100 % oryginalny – udokumentowany

Co powoduje, że nawet w tak, wydawałoby się prostych i dosadnych przekazach potencjalni klienci nie znajdują dla siebie motywu, aby dokonać zakupu?
Ogłoszenia tego typu ponawiane są co jakiś czas, a ich nadawcy zmuszeni są czekać na kogoś, kto chce zrozumieć tego typu informacje.

Czym zatem różnią się oba opisy produktów od siebie? Co powoduje, że niektóre z nich przyciągają uwagę klientów bardziej, a niektóre mniej. Czym opis aniołów różni się od opisu samochodu. Czy chodzi tylko o to, że same przedmioty wymagają innego podejścia, czy też o to, że bez względu na to, co się sprzedaje, można to robić efektywniej i szybciej, oszczędzając sobie i innym mnóstwo czasu i energii.

Jeżeli interesuje cię sprzedaż i chcesz dowiedzieć się więcej wejdź na kanał CUD W SPRZEDAŻY.

ANIOŁY

qba_100zbiorAmory

Komunikacja – zaproszenie do kupna

ANIOŁY przynoszą szczęście. Pozwól im zamieszkać w Twoim domu!!!
Sama doświadczyłam ich mocy. Kiedy w wieku 22 lat w wyniku powikłań po grypie trafiłam do szpitala, otrzymałam w prezencie mojego pierwszego anioła. Podarowała mi go moja przyjaciółka, która chciała dać mi nadzieję na wyzdrowienie. Dzięki temu aniołowi wyzdrowiałam i jestem dzisiaj szczęśliwą kobietą, mam wspaniałą rodzinę i firmę, która daje mi wiele radości i dzięki której teraz ja sama mogę dawać ludziom radość, szczęście i nadzieję w postaci pięknych figurek dobrych aniołów.

Nasze szczęśliwe anioły są doskonałym prezentem na przeróżne okazje: urodziny, imieniny, śluby, wesela, chrzciny, rocznice, DZIEŃ ZAKOCHANYCH……
Będą przepięknym elementem dekoracyjnym w Twoim domu, stworzą niepowtarzalny klimat i sprawią, że miłość i radość zagoszczą w nim na zawsze!

Figurki są ROBIONE I ZDOBIONE z wielką dbałością o szczegóły wyłącznie ręcznie.

Tego typu opisy dają klientom emocje i sprawiają, że w ich umysłach pojawiają się miłe dla nich obrazy, dające poczucie, że mogą spełnić się ich potrzeby, marzenia i plany.

Jeszcze 3 lata temu sprzedawałem podręczniki. Zarządzając działem języków obcych większość energii angażowałem w myślenie, co można zrobić inaczej niż do tej pory, aby sprzedać jeszcze więcej, zgodnie z oczekiwaniami zarządu.
Im bardziej się nad tym zastanawiałem, tym mniej pomysłów przychodziło do głowy. Im bardziej postrzegałem wynik sprzedaży jako cel sam w sobie, tym mniej klientów było zainteresowanych naszymi produktami.
Wszystko zmieniło się dopiero wtedy, kiedy przestało mi tak bardzo zależeć na sprzedaży. Wtedy zrozumiałem, że ludzie nie kupują tego, co chcesz im sprzedać. Ale za to chętnie kupią produkty, jeżeli dowiedzą się, dlaczego w ogóle je robisz. Od tego momentu zacząłem sprzedawać im swoją pasję i pasje naszych współpracowników. Przychody poszybowały z 12 mln. do 18, a potem 28 i 35 mln. I co było najpiękniejsze – my nie sprzedawaliśmy, lecz bawiliśmy się doskonale pokazując nasze podręczniki.

Komunikacja cud w sprzedaży

1. SPRZEDAŻ

Kiedy zrozumiałem, jak to działa, przestaliśmy cisnąć na sprzedaż. Mój marketing nie informował już klientów o promocjach, o tym, że mamy coś taniej niż inni albo, że produkty są lepsze jakościowo od innych dostępnych na rynku.
Oczywiście tego typu informacje były generowane jako manuale dla handlowców, ale to nie one (wyłącznie one) pozwalały sprzedawać nasze produkty.
Bo ogromna część sprzedaży dokonywała się już na poziomie marketingowej komunikacji z klientami.
Rzecz w tym, że ludzie, aby kupić produkty, nie potrzebują dzisiaj praktycznie uzasadnienia technicznego – co? gdzie? ile? za ile? kiedy?
Ludzie o wiele bardziej potrzebują usłyszeć od dostawcy: DLACZEGO? I PO CO?
I nie chodzi tutaj o język korzyści, który odkąd tylko ludzie sprzedają, jest wciskany do głowy handlowcom.
Chodzi o coś więcej. Chodzi o przeszłość i o przyszłość.

Jeżeli się nad tym głębiej zastanowić, to teraźniejszości w sprzedaży nie ma. Nikt się nią nie interesuje. Wszystko, co się dzieje w tej chwili za sekundę będzie przeszłością, a to, co dopiero ma się stać, jest przyszłością. Wbrew temu, co twierdzi Eckart Tolle w swojej „Potędze Teraźniejszości” klienci nie koncentrują się na „teraz”. To mało znacząca chwila, aby mogła zaważyć na motywacji klienta do zakupu. W większości przypadków kupujący potrzebują uzasadnienia dla swoich decyzji. Uzasadnienie to ma korzenie w przeszłości. Stąd ważne dla klienta jest, DLACZEGO powinien zainteresować się oferowanym produktem. DLACZEGO? – odnosi się zawsze do przyczyn, powodów i źródeł działania. Skoro Klienta nurtuje pytanie o powód, to warto udzielić mu takiej informacji, pokazując mu, co zadziało się w przeszłości, że warto skorzystać z oferty.

PRZESZŁOŚĆ – DLACZEGO?

  • Dlaczego Pan oferuje mi akurat ten produkt?
  • Bo z rozmowy z Pana obecnymi klientami wiem, że oni najbardziej potrzebują tego typu urządzenia

Przyszłość to dla klienta cele biznesowe, które chce osiągnąć przy pomocy dokonania zakupu oferowanego produktu. Stąd bardzo często klient będzie sobie zadawał pytanie „PO CO mam to kupić?” lub „W JAKIM CELU mam to kupić?” Pytanie o cel odnosi się zawsze do przyszłości i pokazuje klientowi wyraźny obraz korzyści, które odniesie po dokonaniu zakupu.

PRZYSZŁOŚĆ – PO CO?

  • Po co mi Pan pokazuje akurat to urządzenie?
  • Żeby na szybkiej rotacji zarobił Pan przynajmniej 2 razy tyle, co dotychczas.

„Najlepsi handlowcy udzielają klientowi odpowiedzi na pytania,
których ten jeszcze nie zadał”

Nie czekaj więc, aż klient zacznie zadawać setki pytań. Poinformuj go, dlaczego i po co powinien skorzystać z Twojej oferty. W ten sposób zaoszczędzisz sobie i jemu mnóstwo czasu i sprzedasz o wiele więcej produktów.

TERAŹNIEJSZOŚĆ – TAK
Skoro dla klienta najważniejsza jest przeszłość i przyszłość, to po co w ogóle jest mu potrzebna teraźniejszość? – Aby klient mógł tu i teraz podjąć decyzję zakupową i odpowiedzieć „TAK” Twojej propozycji.

PRZYKŁAD
PH
:– Tydzień temu rozmawiałem z prezesem firmy „Nergo”. Z rozmowy wynikało, że sprzedaje mu Pan wiele podzespołów do produkcji jego kruszarek. Ale powiedział mi, że gdyby stosował Pan w swoich urządzeniach mechanizmy ślimakowe wykonane z mosiądzu, to mógłby znaleźć jeszcze dodatkowych klientów, którzy przykładają większą uwagę do trwałości młynków. Wspomniał nawet, że byłby w stanie sprzedać w miesiącu 200 sztuk takich młynków więcej. Dlatego właśnie przychodzę do Pana, żeby zaproponować Panu takie właśnie mechanizmy wykonane z mosiądzu. Są one wprawdzie dwukrotnie droższe od tych z żelaza, ale wtedy trwałość całego urządzenia wzrasta o 60%. Jak łatwo obliczyć, przy zastosowaniu droższego mechanizmu, koszt wytworzenia młynka wzrośnie zaledwie o 20%. Cena zbytu wzrośnie jednak już o 50%. Zarobi więc Pan na tym ponad 600 zł na sztuce, co przy sprzedaży rzędu 200 sztuk miesięcznie przyniesie Panu dodatkowy zysk od jednego klienta 120000 zł. Rocznie daje to zysk 1440000 zł. To duży zastrzyk gotówki, który może Pan spokojnie przeznaczyć na zakup nowych obrabiarek i odnowienie wysłużonej linii produkcyjnej, o której myśli Pan już od 4 lat. Jeżeli się dogadamy, to zrobi Pan dobry interes, a Pana zakład będzie mógł wreszcie konkurować z najnowocześniejszymi zakładami w Niemczech i we Francji, i zyska Pan bezpieczeństwo swojej firmy na długie lata.

KLIENT:Skoro Pan tak mówi, to zdecydowanie przemyślę takie rozwiązanie.

W tym wypadku PRZESZŁOŚĆ to rozmowa z odbiorcą mojego klienta. To dzięki tej rozmowie dowiedziałem się, na czym może zrobić interes mój klient. Był to bezpośredni powód wizyty u mojego klienta – w firmie „Nergo”.

PRZYSZŁOŚĆ – to możliwość zyskania 1440000 zł., a w efekcie zakup nowych obrabiarek i odnowienie wysłużonej linii produkcyjnej, a jednocześnie możliwość konkurowania z zakładami w Niemczech i Francji.

TERAŹNIEJSZOŚĆ – to chęć przemyślenia takiego rozwiązania.

Jeżeli interesuje cię sprzedaż i chcesz dowiedzieć się więcej wejdź na kanał  CUD W SPRZEDAŻY.

2. MOTYWACJA W SPRZEDAŻY

Dlaczego przeszłość i przyszłość są takie ważne? Dlatego, że dają klientowi motywację do wysłuchania propozycji sprzedażowej. Poza tym, że Twoja oferta jest wyjątkowa (USP – Unique Selling Proposition), musi z jakiegoś powodu zainteresować klienta. Biorąc pod uwagę, że konkurencyjne produkty również komunikowane są przez doświadczonych sprzedawców, musisz wyróżnić się z tłumu.
Odpowiedź na pytania: Dlaczego? i Po co? daje klientom motywację do wysłuchania propozycji. Wciąga w dyskusję, wzmaga chęć dowiedzenia się czegoś więcej, buduje zaufanie do dostawcy i wzmacnia jego wiarygodność w oczach klienta.

Motywacja jest najważniejszym elementem sprzedaży. Bez motywacji danej klientowi jesteś zmuszony do zaprezentowania mu jedynie merytorycznych szczegółów, a to, jak zapewne już wiesz, wpływa zaledwie w 7-8 % na decyzję klienta. Sposób prezentowania oferty i motywacja, którą zyskuje klient w wyniku zastosowania odpowiednich narzędzi – mowa ciała, głos, materiały poglądowe, zaangażowanie w pokaz i dyskusję, to pozostałe 93%.
Biorąc pod uwagę te wszystkie reguły proces sprzedażowy jest najefektywniejszy, kiedy skonstruuje się go w następujący sposób.

EFEKTYWNY PROCES SPRZEDAŻY PRODUKTÓW I USŁUG

Nie ma sprzedaży bez komunikacji z klientem. Komunikacja może odbywać się różnymi kanałami – rozmowa bezpośrednia, poczta elektroniczna, telefon, ulotki i katalogi, prezentacje multimedialne, sklepy internetowe, filmy reklamowe emitowane w telewizji lub w internecie, konferencje i eventy, radio, prasa, itp.
Zazwyczaj handlowcy, sprzedawcy czy doradcy klienta komunikują produkt i usługę, opowiadając w pierwszej kolejności o tym, co mają do zaoferowania. Potem wyjaśniają, jak dany produkt jest skonstruowany, z jakich materiałów i jakie są warunki jego zakupu.

Standardowy model sprzedaży wygląda następująco:
Co oferuję? – Jak to jest wykonane? – Na jakich warunkach mogę sprzedać?

Proponowany przeze mnie sposób zmienia odbiór klienta i kładzie nacisk nie na to, co mam do zaoferowania, ale dlaczego właśnie to oferuję i po co klient powinien skorzystać z mojej oferty. Efekty, które przynosi ten model są naprawdę zaskakujące.

efektywny-proces-sprzedazy

Komunikacja-proces sprzedaży

Efektywny model sprzedaży wygląda tak, jak na powyższej grafice:
Dlaczego i po co?, czyli motywacja do wysłuchania – Metoda prezentacji i zaprezentowanie produktu – Po co?, czyli motywacja do zapamiętania Twojej oferty.

  1. Dlaczego i po co?, czyli motywacja do wysłuchania

Zanim opowiesz klientowi, co dla niego masz, koniecznie zbuduj u niego motywację. Klient MUSI wiedzieć, dlaczego i po co ma poświęcić Ci swój czas. Bez tego nie wolno zacząć Ci prezentacji. Opowiedz więc:

  1. skąd się wziął pomysł na ten produkt,
  2. dlaczego to akurat Ty zajmujesz się sprzedażą,
  3. dlaczego warto zaufać firmie, która go produkuje,
  4. po co warto go kupić,
  5. po co warto zainwestować pieniądze
  6. co klient i jego firma będą mieli z zakupu tego produktu.

Ta część może zająć dużą część rozmowy. I nie spiesz się. Im lepiej to zrobisz, tym większa motywacja pojawi się u klienta i tym większą szansę na sprzedaż zyskasz.

  1. Metoda prezentacji i zaprezentowanie produktu

W kolejnej fazie wykorzystujesz wszystkie dostępne narzędzia, które pozwalają Ci zaprezentować produkt w sposób, który ma szansę dotrzeć do klienta i zrobić na nim wrażenie. Im większe emocje wzbudzi Twoja prezentacja, tym lepiej produkt, Ty i Twoja firma zostaniecie zapamiętani.
Dobieraj więc narzędzia: próbki, katalog, ulotki, PowerPoint, Prezi, Keynote, dyskusja, film reklamowy, zagadki, zadania interaktywne, osoby uznawane za autorytety w danej dziedzinie, dostosowanie lingwistyki do odbiorców, referencje od innych firm, itp.
Im większy masz wybór, tym elastyczniej możesz dostosować się do klienta.

  1. Po co?, czyli motywacja do zapamiętania Twojej oferty

W tej części warto podsumować całość prezentacji i jeszcze raz powtórzyć klientowi, po co i w jakim celu powinien zdecydować się na skorzystanie z oferty. Pokaż mu dopasowane do jego potrzeb korzyści i stwórz w jego głowie obraz samego siebie, korzystającego z Twojego produktu lub zarabiającego na nim górę pieniędzy. Niech nawet wtedy, kiedy już skończysz i wyjdziesz, Twoje słowa jeszcze długo pozostaną w umyśle klienta. Niech myśli o Tobie i Twoim produkcie. Im dłużej będzie myślał, tym lepiej.

Ta metoda sprzedaży potrafi zdziałąć cuda, ale nic nie stanie się samo. Trzeba ćwiczyć, żeby ta kolejność komunikacji zachodziła płynnie. Nieustannie należy w trakcie rozmowy kontrolować stan emocjonalny klienta. Klient będzie podążał za Twoimi myślami, Twoimi słowami i obrazami, które pojawią się w jego umyśle. I pamiętaj. Zawsze masz wiedzieć, co mówisz, a nie mówić wszystko, co wiesz. Gadulstwo zabija klienta, bo to on powinien mówić i odpowiadać na Twoje pytania.

 

3. SPRZEDAŻ PRAKTYCZNA

Pewnie zadajesz sobie pytanie, czy ta metoda nadaje się do wszystkich produktów czy jedynie do produktów emocjonalnych z natury? Przy pomocy tego schematu sprzedażowego sprzedasz totalnie wszystko. począwszy od śrubek i narzędzi, poprzez obrabiarki do drewna i metalu, aż po biżuterię i ekskluzywne ubrania. Przecież zawsze ich początek bierze się z potrzeby ludzkiej i wszystkie przedmioty i usługi są wstanie sprawić, że ich nabywcy stają się w jakiś sposób szczęśliwsi, spokojniejsi, bezpieczniejsi, bogatsi. Wszystko ma więc swój początek, o którym warto opowiedzieć i swój cel, który dla Twojego klienta może być decydującym elementem, motywującym go do zakupu.

PRZYKŁAD

Długo zastanawiałem się, jaki produkt czy usługę wybrać, żeby pokazać praktyczne zastosowanie tej metody sprzedaży. Żeby nie zostać posądzonym o pójście na łatwiznę, postanowiłem, że pokażę to na przykładzie realnego produktu, który znajduje się w sprzedaży. Przy okazji, gdyby ktoś poczuł, że można na tym zarobić pieniądze, to zgłaszajcie się do mnie, a ja przekieruję Was do importera. Poniżej dwa przykłady informacji. PRZYKŁAD 1 – tradycyjny; PRZYKŁAD 2 – motywujący

………………………………

PRZYKŁAD 1

przyklad1

Jesteśmy importerem chińskich prezerwatyw GODDES NIKE. Prezerwatywy te wykonane są z najwyższej jakości gumy lateksowej. Są bardzo cienkie, dzięki czemu dają dużą wygodę stosowania podczas stosunku płciowego i skutecznie zabezpieczają przed zajściem w ciążę oraz przed chorobami wenerycznymi.To obecnie najcieńsze prezerwatywy na rynku polskim, zakończone zbiorniczkiem, powlekane środkiem nawilżającym, wykonane z gumy lateksowej, testowane elektronicznie. Termin ważności 2016 rok. Średnica 56 mm. Znak CE, jakość ISO 4074.

UWAGA!!!
Cena to jedyne 4,69 zł. Przy dużych zakupach powyżej 100 pudełek możliwy rabat.
przyklad1-1 przyklad1-2

Prezerwatywy pakowane w wygodnych pudełkach po 3 sztuki.
Dostępne w sprzedaży prezerwatywy klasyczne, nawilżone, prążkowane lub smakowe.

Przesyłki są w pełni dyskretne i nie zdradzają swojej zawartości. Dla większego bezpieczeństwa polecamy przesyłkę kurierską. Towar pakujemy w pudełko tekturowe.

Wszelkie informacje: biuro@biznesplus.pl

PRZYKŁAD 2

Statystyki ONZ i WHO, wykonane w 2014 roku przewidują bardzo gwałtowny wzrost populacji na świecie. Specjaliści twierdzą nawet, że wszystko wymknęło się spod kontroli i nikt ani nic nie jest w stanie już tego okiełznać.
Naukowcy przewidują, że liczba ludności na świecie na koniec XXI wieku może wynieść nawet 12 miliardów osób. Za przeludnienie głównie odpowiedzialne są kraje rozwijające się w Afryce i Południowo-wschodniej Azji. W Chinach powstał rządowy program do walki z przeludnieniem.
NASA planuje na 2030 rok zbudowanie bazy na Marsie, aby przygotować alternatywne miejsca, gdzie ludzkość mogłaby przetrwać. Kolonizatorzy z Ziemi mieliby zadanie przygotować otoczenie do zaludnienia przybyszami niebieskiej planety już na koniec XXI wieku.

przyklad2-1  przyklad2-2

Jednym z elementów mających obniżyć niekontrolowany wzrost ludności jest produkcja doskonałej jakości środków antykoncepcyjnych. Dzisiaj Chińskie produkty kontrolujące liczbę poczęć są uznawane za najlepsze i najtrwalsze na świecie. Skuteczność chińskich prezerwatyw marki GODDES NIKE na przestrzeni 10 lat wzrosła do 98,79% dla porównania z prezerwatywami produkowanymi w Europie, których skuteczność oceniana jest przez naukowców na 80-95%.
Dzięki miliardowym inwestycjom Chiny są dzisiaj najnowocześniejszym producentem prezerwatyw.

przyklad2-3 przyklad2-4

W wyniku stosowania chińskich produktów udaje się nawet ograniczać zachorowalność na AIDS w Afryce, co jest ogromnym osiągnięciem. Obecnie w Afryce na AIDS choruje 12 milionów ludzi ale gdyby nie GOODES NIKE prawdopodobnie liczba chorych wynosiłaby około 19,5 miliona osób.

Jeżeli więc lubisz SEX i bliskość swojej partnerki lub partnera, a uważasz, że na dzieci masz jeszcze czas, pomyśl koniecznie o prezerwatywach GOODES NIKE. Nadają się dla par w każdym wieku. Są sygnowane w Polsce przez Fundację Promocji Zdrowia Seksualnego im. dr. Stanisława Kurkiewicza. Te prezerwatywy dają ogromną przyjemność cieszenia się seksem oraz prawie 100% BEZPIECZEŃSTWA I GWARANCJĘ SPOKOJU.

przyklad2-5przyklad2-6

Spróbuj prezerwatyw klasycznych, nawilżonych, prążkowanych lub smakowych.
Wszystkie wykonane z materiału o najwyższej wytrzymałości i tak cienkiego, że nawet nie poczujesz, że masz coś na sobie.

przyklad2-7 przyklad2-8

Wszystkie typy były testowane w Polsce przez 36 miesięcy. W testach wzięło udział ponad 362 kobiety oraz 417 mężczyzn.

Wszystkie osoby biorące udział w testach potwierdziły najwyższą jakość, wytrzymałość i bezpieczeństwo. Oprócz tych elementów zanotowano również wyjątkowy stopień satysfakcji ze zbliżenia. 96,70 % osób stwierdziło, że prezerwatywy GODDES NIKE dają większą przyjemność z seksu niż inne dostępne na rynku i potwierdziło chęć używania tych prezerwatyw już po ukończeniu badania.

przyklad2-9 Natalia Czarnecka, 26 lat, Augustów – „Zazwyczaj unikałam prezerwatyw, bo wydawało mi się, że nie będzie to tak przyjemne, jak zupełnie naturalne zbliżenie, ale muszę powiedzieć, że jestem miło zaskoczona. Stosowaliśmy je z Tomkiem, moim chłopakiem, przez 6 miesięcy i jak widać są zupełnie bezpieczne i skuteczne. Nie było nieprzewidzianych problemów. Jeżeli ktoś jest przeciwnikiem prezerwatyw, to spróbujcie GODDES NIKE. Polecam.”

 

przyklad2-10 Krzysztof Jasiński, 28 lat, Czarnków – „Przez przypadek trafiłem do programu testowania prezerwatyw i na początku trochę się bałem, bo to mało znana marka w Polsce. Ale po kilku razach przekonałem się, że to całkowicie bezpieczne. Było mnóstwo dobrej zabawy i jak widać wszystko bez wpadek i nieprzyjemnych sytuacji, a raczej bym nie chciał, póki co, obudzić się jako tata gromadki dzieci. Wszystko w porządku.”

 

 

Jeżeli chcesz poznać prawdziwą przyjemność z seksu i zachować przy tym najwyższy stopień bezpieczeństwa, wypróbuj prezerwatywy GODDES NIKE. Dzięki nim spędzisz niezapomniane chwile, czując się zupełnie swobodnie i komfortowo za 4,69 zł. Stosując prezerwatywy przeciętnie 3 x w tygodniu w ciągu roku zaoszczędzisz przy okazji 350 zł. Za tę kwotę możesz dodatkowo wzbogacić wrażenia uzupełniając swoje wyposażenie erotyczne w bardzo ciekawe elementy.
Powodzenia!

Jeżeli masz pytania, pisz na biuro@biznesplus.pl

Jeżeli interesuje cię sprzedaż i chcesz dowiedzieć się więcej wejdź na kanał CUD W SPRZEDAŻY.

……………………………….

Tak to może wyglądać. Każdy z nas miałby oczywiście inny pomysł, użył innych słów, innych zdjęć, można też taki przekaz skrócić lub wydłużyć. Chodzi tu bardziej o strukturę przekazu, a nie konkretną formę. Jednak jestem przekonany, że konsekwentne konstruowanie informacji w taki sposób pozwoli Ci sprzedać jeszcze więcej. Pozwoli też klientowi na zapamiętanie Ciebie, Twojej firmy i produktu, który sprzedajesz.
Oczywiście zauważalna jest różnica w długości przekazu w przykładzie 1 i 2. I tak to dokładnie ma wyglądać.
Nie idziemy na łatwiznę, demonstrując tylko to, co opisuje sam produkt. Trzeba się trochę postarać i zaangażować. Warto prześledzić kolejność informacji. Dlaczego? – Po co? – Jak? – Co? – Po co?
Który z tych przykładów bardziej motywuje klienta do zainteresowania się ofertą?
Odpowiedz sobie sam.

Proszę o komentarze. Wtedy będziemy mogli zamienić kilka słów i wypracować jeszcze skuteczniejsze metody komunikacji.

Łukasz Kuciński

Właściciel firmy szkoleniowej Biznes Plus

Prezes zarządu AMS PRESTIGE Sp. z o.o.

Wykładowca na kierunku Akademia Menedżera Sprzedaży

Wykładowca na studiach MBA

lukasz.kucinski@biznesplus.pl

Tel.: 608464555



1 komentarz

  • POS Group

    POS Group5 listopada 2015Odpowiedz

    To jest trochę tak, że albo ma się umiejętności sprzedażowe albo nie. Ja na przykład nie mam 😀 bądź co bądź wpis bardzo na plus, można go wykorzystać też w innych sytuacjach 🙂


Zostaw komentarz